T: 040-711 37 37  |  support        

Call management

Call Management

Haal méér uit je telefonie

Hoeveel procent van de telefoontjes kun je direct beantwoorden? Op basis van welk telefoontje is een bepaalde opdracht ook alweer binnen gekomen?

Met Call Management van Gekko Works automatiseer je veel taken die tientallen keren per dag terug kunnen komen. Een enorme winst in efficiëntie dus.

Wanneer een contact belt krijg je automatisch diens informatie op je scherm. Je hoeft dus niks meer op te zoeken.

Desgewenst kan Gekko Works jou een mailtje sturen wanneer je een oproep hebt gemist.

Van elke relatie zijn handige statistieken beschikbaar. Zo zie je het percentage van het de gemiste oproepen, gemiddelde duur van je gesprekken en veel meer.

Gekko Works geeft jou inzicht in telefonie zoals je die nog nooit hebt gehad.

 

Voorbeeld functionaliteiten tbv Call management:

  • Nooit meer zoeken naar een relatie: Gekko Works brengt automatisch de juiste informatie in beeld
  • Complete call log: inbound & outbound
  • Percentage aangenomen en gemiste oproepen
  • Filteren op relatie en/of contact
  • Start tickets op basis van een telefoongesprek

Let op: Call Management van Gekko Works werkt op basis van VOIP. De exacte functionaliteiten zijn afhankelijk van de centrale en toestellen die je gebruikt. Neem contact op met ons voor meer informatie.